ANALIZE MEDICALE DE LABORATOR
Aici gasiti analizele medicale grupate pe categorii precum si detalii generale si specifice pentru categoriile respective.
Selectati o categorie din lista de mai jos:

Dictionar de medicamente online

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Dictionar medical online

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Puteti trimite articole cu tema medicala la
adresa de email

Solutie antistress!
Construieste poduri :)

Joc, Construieste podul, Cargo Bridge

Prinde pisica neagra :)
Prinde pisica neagra- Chat Noir - Flash game

Porumbul modificat genetic imbolnaveste ficatul si rinichii - articole medicale

Porumbul modificat genetic imbolnaveste ficatul si rinichiiAnimalele hranite cu porumb modificat genetic au ajuns sa aiba probleme cu ficatul si rinichii in doar trei luni.

Aceasta realitate a iesit la iveala dupa ce o firma americana, Monsanto, care a facut experimentul, a fost obligata de Greenpeace sa isi publice rezultatele, relateaza Daily Mail.

Acestea au fost studiate de oamenii de stiinta francezi, din cadrul Universitatii Caen, care au ajuns la concluzia ca cele cateva soiuri de porumb modificat genetic influentasera in rau starea de sanatate a cobailor care fusesera hraniti astfel.

Mai rau este ca trei dintre soiurile testate sunt cultivate la scara mare in SUA, iar un al patrulea se intalneste in Europa, mai cu seama in Spania. Potrivit cercetatorilor, ficatul si rinichii rozatoarelor au fost afectate in mod semnificativ.

Fiecare dintre soiurile testate a avut ca urmare concentratii neobisnuite de hormoni in sangele si urina cobailor, ceea ce sugereaza ca organele amintite nu functionau corespunzator.

Femelele cobai hranite cu unul dintre soiurile de porumb modificat genetic aveau un nivel mai mare al zaharului din sange si un nivel ridicat al trigliceridelor, dupa cum se mentioneaza in raportul publicat in International Journal of Microbiology.

Analiza conchide: "aceste substante nu au facut niciodata parte din dieta oamenilor sau a animalelor, iar de aceea consecintele asupra sanatatii pentru cei care le consuma, mai ales pe termen lung, nu poate fi cunoscuta".

Porumbul modificat genetic imbolnaveste ficatul si rinichii - articole medicale - startsanatate