ANALIZE MEDICALE DE LABORATOR
Aici gasiti analizele medicale grupate pe categorii precum si detalii generale si specifice pentru categoriile respective.
Selectati o categorie din lista de mai jos:

Dictionar de medicamente online

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Dictionar medical online

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Puteti trimite articole cu tema medicala la
adresa de email

Solutie antistress!
Construieste poduri :)

Joc, Construieste podul, Cargo Bridge

Prinde pisica neagra :)
Prinde pisica neagra- Chat Noir - Flash game

Beneficiile si pericolele spirulinei - articole medicale

Beneficiile si pericolele spirulineiSpirulina este o alga verde-albastruie, folosita initial de catre azteci. In prezent, a capatat o popularitate remarcabila ca supliment alimentar, chiar si cei de la NASA inarmandu-i pe astronauti cu acest ajutor.

Spirulina are mai mult de 50% proteine, fiind o sursa importanta si de acizi grasi, vitamine, minerale si antioxidanti. Studiile arata multiple beneficii:

Aparare antivirala

Spirulina are multi nutrienti care ajuta sistemul imunitar si metabolismul sa functioneze cum trebuie. Imbunatateste activitatea celulelor albe din sange, stimuleaza anticorpii si scade riscul contractarii virusurilor precum HIV sau ai herpesului.

Nivelul zaharului din sange este tinut sub control si colesterolul de asemenea, proprietatile antioxidante ajutand ficatul si rinichii.

Protejeaza ficatul

Spirulina are un efect remarcabil in protejarea ficatului de factorii periculosi. Cercetatorii au facut un studiu in 2008 pe soareci de laborator otraviti cu acetaminofen. Acestora le-a fost administrata spirulina cu o concentratie de 800 mg/ kg corporal. S-au observat imbunatatiri in ceea ce priveste stresul, enzimele ficatului, sanatatea moleculelor si inflamatiile aparute.

Antihistaminic

Spirulina inhiba procesele inflamatorii, tinand la distanta cancerul, alergiile si ameliorand simptomele provocate de raceala.

Riscuri

Spirulina a fost folosita secole intregi ca o sursa de proteine, avand, pe langa beneficii, si cateva riscuri. Potrivit unui studiu condus de cercetatorii de la Universitatea din Pittsburgh, au fost gasite urme de neurotoxine in spirulina din comert.

Alti oameni de stiinta au raportat un caz de rabdomioliza la o persoana ce consumase spirulina. Aceasta este o afectiune care pune in pericol viata, distrugand tesutul muscular.

Beneficiile si pericolele spirulinei - articole medicale - startsanatate